AŞKİTOM

AŞKİTOM

29 Eylül 2010 Çarşamba

HARUNİ ŞAL YAPTIM

Daha önce burada bahsettiğim haruni şala yaklaşık 3 ay önce başladım ama yoğun iş temposundan ancak bitirebildim rengi çok guzel ama resimlerde tam istediğim gibi çıkmadı mürdüm eriği renginde markası DORA sadece rengini beğenerek almıştım bu tür şallara gidermi bilmiyordum denemem olumlu neticelendi gerçekten de örgüsüde çok guzel düştü  sevgili forum arkadaşlarıma ayrıntılı açıklamaları için tekrar teşekkürler
sizleride bekleriz.....

şiş no. 4.5
ip: dora

5 yorum:

yasmine dedi ki...

merhaba ablacım bloguma ugramısın sıze bır armaganım var:)

hevenk dedi ki...

Hayırlı bayramlar.

Adsız dedi ki...

nasıl yapıldığını anlatsanız :) bizde yapsak. çok güzel olmuş gerçekten elinize sağlık

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

ne yazıkki açıklamasını yayınlayamıyorum bu tür modellerin açıklamaları internette genelde ücretli sağolsunlar sevgili forum arkadaşlarımız bızlere türkçe açıklamalarını yapmışlardı pek çok insanın hakkı var üzerinde ama forumumuza katılırsanız sizede gerekli yardımı yaparlar
sevgilerimle...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.... ben de örmek istiyorum ama başlamaya cesaret edemiyorum...