AŞKİTOM

3 Haziran 2010 Perşembe

İSTANBULDAYIZ :)

Hafta sonu etkinlikleri bu kadarlada kalmadı
Ankaralı blogcular buluşmasından sonra tiyatro oyununa gidildi yorgun argın kayınpederimin evine ulaştığımızda saat gece yarısını gösteriyordu hemen aşkitomu yatırdım ve bizde birazcık olsun dinlenmek için uyuduk
sabah ezanıya kalktık ve eşimin amcasının oğlunun düğünü için  istanbula doğru yola çıktık
10 :30  da istanbuldaydık düğün evinde kısa bir  kahvaltıdan sonra kendimizi pendik sahiline attık
izmir doğumlu olduğum için herzaman deniz kenarında kendimi yuvama dönmüş hissederim o koku o dalga sesleri bana çocukluğumun güzelliklerini hatırlatır...
Sahil sefasından sonra atladık arabaya doğru kadıköy sahiline yıllardır hasretle beklediğim balık ekmeği yemeye ama hayal kırıklığına uğradım ne tekneler oradaydı nede balıkların  o eski tadı vardı zaten benim daha önce yediğim balıkta önümüze getirilenlerden değildi :(
resimlerdede belli olduğu gibi suratım bayağı bir asıldı

bol tuz ve limonla sadece balığı yiyebildim ekmeği ise kenarda bekledi
kadıköy iskelesinden eminönü vapuruna güç bela bindik ver elini Avrupa Yakası martılar eşliğinde :)

bu yelkenliye içim gitti keşke içinde olabilseydim :)
 AYASOFYA MÜZESİ

SULTANAHMET CAMİİ

vaktimiz kısıtlı olduğu  ve çokta yorulduğumuz için daha fazla gezmeden geri döndük ama şundan emin oldum İSTANBUL gezilecek bir şehir yaşamak en azından benim için pek olası değil :))))))))))

saat 12 de çıktığımız geziden ancak  saat 20 :00 sıralarında düğünün yapılacağı samandıraya geldik
yorgunluktan bitkin ama keyifliydik 23:00 gibi yolcudur abbas bağlasan durmaz dedik ve tekrar Ankara yollarına düştük çok şükür o kadar yorgunluğa rağmen sağ salim  kayınpederimin evine ulaştık
beyler işe gitti biz iki hatun akşama kadar bi uyur bir uyanık ancak kendimize gelebildik
ama yakın bir tarihte daha rahat bir gezi için tekrar istanbula gitmeye karar verdik belediyenin düzenlediği MEHTAPLI GECELER  gezisi  anlatıldığı kadarıyla kaçırılmayacak bir tur.........

Atolyekedi dedi ki...

Bende bu kız ne kadar güzel nasılda kanım kaynadı diye düşünmüştüm, İzmirliymişsinde ondan.
Genç çiftide Allah mesut etsin.
O balık ekmekte eskisi gibi değil gerçekten, katılıyorum. Ne balık ekmek nede ortam...

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

kesinlikle haklısın balık ekmekte ortamıda çocukluğumda daha güzeldi...
kedicim ben seni daha görmeden kanım kaynamıştı cünkü kedili herşeyi severim :)
aslen izmirli değilim ama 7 yaşına kadar izmirdeydim 2o yaşıma kadarda neredeyse her yaz tatillerimi izmirde geçirdim toprağım orası benim çünkü birtek o şehirde huzur buluyorum :)

tekrar görüşmek dileğiyle sevgiyle kal...

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

canımcım küçük aşkım ilk başta yanımdaydı sonra babasına teslim ettim sen geldiğinde yeni yollamıştım aşklarımı belki kapıda bile karşılaşmış olabilirsiniz :)
su an öyyle bir ruh hali içindeyimki ankaranın havasına baktıkça ah keşke egede olsam diyorum bune kasvet böyle ruhum daraldı vallahi :(